Inschrijven voor 2025

De Kanjer Mountain Challenge vindt plaats op vrijdag 27 juni 2025. Wij bieden een 3-daags en een 6-daags arrangement aan op basis van halfpension: logies, ontbijt en diner. De arrangementprijzen gelden op basis van 2 of 4 persoons kamerindeling. Bij bijzondere wensen of indelingen worden er bijkomende kosten in rekening gebracht. Het weer bepaalt de challengedag (uitwijkdag is donderdag 26 juni 2025)

De arrangementen zijn op alle dagen dus inclusief uitgebreid ontbijtbuffet en een 4-gangen diner. Alleen de kosten voor eventuele drankjes zijn voor eigen rekening. Alle arrangementen zijn op basis van eigen vervoer.

Samen deelnemen

Voor de één is het ophalen van het sponsorbedrag (€ 500,-) een uitdaging en voor de anders gaat het makkelijker. Daarom kan je ook deze editie een team vormen (aantal personen maakt niet uit). Samen zorg je ervoor dat het gezamenlijke sponsorbedrag (aantal personen x € 500,-) binnenkomt. Zo kan de één wat meer binnenhalen en de ander wat minder want Samen zijn we sterk! Geef bij de inschrijving aan met wie je een team vormt, dit doe je door een apart mailtje te sturen (na je inschrijving via de site) aan Bianca Poelhuis bianca.poelhuis@kanjersvoorkanjers.nl