Kamers en Vervoer

Op naar Italie

Op naar Italië

Kamers

We hebben de beschikking over 2 en 4 persoons hotelkamers. Na de inschrijving word je gevraagd bij wie je op de kamer wil slapen. Hiervoor kan je je voorkeur opgeven. Mochten wij niets horen dan maken wij een indeling.

Vervoer

Prato dello Stelvio is ongeveer 1.000 km rijden. Iedereen is zelf verantwoordelijk voor vervoer. Probeer dan ook zo veel mogelijk samen te rijden. De gezamenlijke trainingen en de infoavond (in februari/maart) zijn de ideale gelegenheden om je reismaatje(s) te vinden. Indien je met het openbaar vervoer gaat moet je er rekening mee houden dat je van je startpunt tot Prato dello Stelvio en vice versa de reis zelf uitstippelt en regelt. Stem eventueel met andere deelnemers af of iemand je ergens op kan halen of heen kan brengen. Dit is voor de organisatie niet mogelijk.

Tip: Probeer met een aantal deelnemers samen een klein busje te huren. Met verschillende deelnemers die kunnen en willen rijden is dit goed te doen. Het is gezellig en ‘relatief’ goedkoop omdat je de reiskosten kan delen.