Nieuwe mobiliteitspartner Kanjers voor Kanjers: MG Motor Europe en Van Mossel MG

MG Motor Europe en Van Mossel MG zijn de nieuwe mobiliteitspartner van Kanjers voor Kanjers en stellen 3 jaar lang een auto ter beschikking aan Kanjers voor Kanjers.Kanjers voor Kanjers gebruikt de auto tijdens de eigen evenementen en evenementen waaraan Kanjers voor Kanjers is verbonden maar ook bij de overhandiging van de verschillende projecten om het welzijn van kinderen te bevorderen.

Onlangs werd in Oosterhout de nieuwe MG EHS officieel overhandigt aan Jurgen Pietersen en John Theissen van de stichting Kanjers voor Kanjers.

Sponsor BVH Display uit Lichtenvoorde heeft de auto onlangs gewrapt in de traditionele kleuren van de stichting met een opvallend design.