Omzien na elkaar

Een van de meest succesvolle volleybalsters uit de Nederlandse geschiedenis, Lonneke Sloetjes zet haar krachten in om anderen te motiveren .

Als geen ander weet ze, hoe belangrijk het is om te kijken, hoe je als team het beste kan samen werken , om zo het beste van ieder team speler naar boven te halen.

Vandaag stond ze weer aan de zijlijn van één volleybalwedstrijd om jongeren te inspireren en gaf hen met veel peptalks zoveel motivatie dat de toeschouwers konden genieten van een spannende wedstrijd.

Vandaag even geen wereld top of een finale plek die verdedigd moet worden. Deze dag draaide erom dat je elkaar ziet als mens, als team.

Samen sterk en dat werd afgesloten met een lekker stuk taart en natuurlijk een handtekening van een vrouw die een groot voorbeeld is voor velen.

Bedankt Kanjer Lonneke voor het motiveren van deze groep jonge mensen. Samen sterk.